25 günlük bebeğim var. Cumartesi gününden beri öksürüyor. Doktora götürdük ama bişeyi yok dedi kan tahlili yaptı enfeksiyon yok dedi bol bol emzir dedi. Emziriyorum burnuna serum fizyolojik sıkıp temizliyoruz. Ama artık hırıltılı nefes almaya başladı. Boğazında balgam var çıkartamıyor . Uyuyamıyor attık ne yapsam bilemedim ilaç da vermiyorlar :(((