Merhabalar , tecrübeli anneler size bir şey danışmak istiyorum: 11 aylık bebeğim var vücudunda bacak ve kollarında sinek ısırığı gibi kırmızı kabarıklıklar var 2 gündür . Farklı bir şey de yemedi kaşınmıyor da. Başına gelen var mı? Doktora da gösteremiyorum il dışındayız tatilde. Zaten isiliği olan bir çocuk çok sıcaklarda vücudu çok hızlı reaksiyon veriyor çok terliyor. Sıcaktan olabilir mi başına gelem var mı?