idilgokce bebe bisküvisinin İçinde yumurtasından tutun da bir çok şey var. Ceviz zaten kuruyemiş grubunda alerjik. Muhallebide kullandığınız una da alerjsii olabilir. Böyle çoklu denemelerden önce hepsini tek tek denemeniz lazım. Ağız kenarındaki kızarıklık küçük bir belirti ama yine de temkinli olun çoklu deneme yapmayın derim. Bebek bisküvisi zaten hiç kullanmayın çok zararlı bebeğinizin ona değil sebzeye meyveye yoğurda ihtiyacı var şimdiden böyle tatlı tariflere alıştırırsanız ilerleyen aylarda yemek reddi yaşarsınız. Bebeğiniz için en iyisini siz düşünürsünüz tabi ki karışmak için değil sadece ek gıdaya başlangıçta insanın kafası çok karışıyor o yüzden açıklama yapmak istedim 🫶🏻