O nasıl bir sorumsuzluk öyle?
Ben lisede öğretmenim. Çocuk rahatsız diye eve gönderirken dahi veli izini alınır, veliye mesaj atılır. Öğretmen yoktur, öğrenciler eve gönderilecektir velilere mesaj atılır. Okulumuzu 💩basmıştı, öğrenciler açısından hijyenik bir ortam değildi ve ertesi gün okula gelmemelerine karar verilmişti. Ailelerine mesaj atıldı, sınıf gruplarına mesaj atıldı öğrenciler ve veliler bilgilendirildi. Bakın lise grubundan bahsediyorum görünüşte kazık kadar çocuklar yani :) Ona rağmen bunlar yapılıyorsa küçücük çocuklar için hayli hayli yapılmalı. Tabiki gerekli yerlere şikayet edin. Kuran kurslarını asla güvenilir bulmuyorum zaten. Ayrıca madem bu tarz bilgilendirmeler yapılmayacak ne demeye velilerle grup kurmuş ki? Resmi tatil sebebiyle kurs yoktur mesajı yazmak çok zor değil. Önüne geleni öğretmen yapıyorlar ya bana bir sinir geliyor.