Ben sayılı alıyorum. Mesela aylardır yeşillik de almıyorum çünkü yenmiyor. Atıyorum bir tane kabak bir tane biber(bebek yiyor sadece çünkü) diyelim patlıcanlı yemek yapacaksam o gün gidip alıyorum onu da sayıyla alıyorum. Böylelikle taze kalıyor bitiyor. Yine de bitirememişsek sebze yemeği uapıykrum hemen. Kızartma yapıyorum. Meyve ise yaz mevsimindeyiz kurutuyorum ya da kaynatıp meyve suyu yapıyorum şekersiz