Selam kizlar bu durumu yaşayan benim. Ben tırnak etlerini yoluyorum bildiginiz kanatıyorum. Ortaokuldan beridir yenemedim. Tırnak yemiyorum. Elimle yoluyorum yani. Çocuğum var ve benden görüp o da alışır diye korkuyorum. Bırakmak istiyorum ufak bir boşlukta,stres anında hemen elim gidiyor. Manikür cihazı aldım. Yok bişey değişmedi 🤷🏻♀️ buna ne yapabilirim nasıl bırakabilirim ben bunu 🥹