Kızlar bebegm 15 aylık. Bir sinek ısırıgı sanmamız sonucu baslayan bi durum. 3 ay sonra atopik dermatit teshisi ile devam ediyor. Bebegmin sadce yüzü pütür pütür oldu ve her beslenmeden sonra kızarıyor. Yaklaşık 20 gündür Boyle dişe bagladık sinek ısırıgı dedik cildi kuru dedik ama sonucunda doktor bugün teshis etti. Neye alerjisi olabileceği bilmiyoruz sunan okdr cok sey yiyor ki🤦 seviniyordum bu zamana kadar hic alerji belirtisi yok diye. Dr dediki alerjik bünyesi olabilir bu 40 yasından sonrada cıkar 6 aylık bebekken de. Kilo alımı hep azdı. Hareketli dedik bi dönem duruyor dedik taşlar şimdi oturuyor.😞 .şuam fucicort diye bi krem verdi. 5gün günde iki kez kullanacağız. İcinde az miktarda kortizon varmış🥺eger devam ederse alerji testi yapılacak. Bu kremi kullanan?? Bir yan etkisini gören varmı. Umraniyedeyim alerji doktoru öneriniz olurmu? Alerji testi kanlamı yoksa deriden yapılırsa mı daha etkili ve kesin olarak neye alerjisi olduğu cıkıyormu?? Bilgilerinize ihtiyacım var 😞 teşekkürler şimdiden