Birbahargunu Kızlar 6 gündür kaka yok, karın yumuşak huzursuzluk yok doktora götürdük duphalac verdi ama okuduğum kadarıyla çok karın ağrısı gaz yapmış ne yapicam bilemiyorum yiyor içiyor ama ortada kaka yok nereye gidiyorsa
zeyneperll Birbahargunu kızımda 9 aylık bı ay önce duphalac önerdi kullanıyorum ama yine biraz sıkıntılı yapıyor kakasını neden anlamdım
Prensesin_Annesi_ Birbahargunu 7 aylıkken benim kızımda kabız oluyordu 2 tane gün kurusu kayısı Yarım armut kabukları soyulucak Yarım elma kabukları soyulucak Elma ve armut kücük kücük dopranıcak üstünü cok az gecicek kadar içme suyu meyveler yumusayana kadar pişirilip blend edilip yedirilicek Bunu yaptığımda yarım saat en gec 1 saate yapıyordu kakasını bir deneyin isterseniz cünkü kabızlık ilaçları cok sık kullanıldıpında bagırsaklar alısıyor ve o ilaçları içmeden kakasını yapamıyor alıskanlık yapıyor ilaçlar uzun süre kullanıldıpında
Minnakordek Birbahargunu duphalac çok güzel bı ilaç kana karışmaz ishal yapmaz bağırsak düzenleyicidir. Karın ağrısı çok yapmaz ama duphalac öncesi lavman yapmanız lazım ki o tıkaç çıksın arkadan gelen yumuşak kaka rahat çıksın
Birbahargunu yanaklibebek evet öyle diyorlar huzursuzluk yoksa ama ne biliyim hiç yapacak gibi de durmuyor
yanaklibebek Birbahargunu 6. Gün bende öyle düşünmüştüm 7. Gün yaptı, yapar inşallah ya beklemede kal bence
Birbahargunu Prensesin_Annesi_ teşekkür ederim yapacagim tek kayısı ve armut vermiştim ama ise yaramadı böyle karışım yapıyım bir de
Birbahargunu Minnakordek fitil de verdi önce onu yapsam olur mu bir de fitilden sonra ne kadar süre sonra kaka yapıyorlar hiç kullandınız mı acaba
cennetlerim Birbahargunu benim oğlumda 7 aylik ve sürekli kabiz 5 6 günde yapiyor ben de kayısı armut yulaf veriyorum ama bana mısın demiyor hergun sabah akşam zeytinyağı ıciriyorum karnına masaj yapıyorum yagliyorum düzelecek diyorlar bağırsakları alisacakmis sözde Allahtan temennim bir an önce düzelsin çok gaz çıkarıyor kokulu fitil vermişti doktor 3 defa kullandım birinde hemen yaptı birinde yarım saat sonra yaptı biride 10 dk geçmişti yaptı
yanaklibebek Birbahargunu hayır bekledim, zeytinyağı verecektim eğer 7. Günde yapmasaydı Yapınca vermedim
Ada-m Birbahargunu kaç ml verdiniz acaba ? Bizim de kabızlık sorunu var 2 aydır geçmiyor. Dıktor verdi ama 1 doz yazmış ml yazmamış ben de veremedim korkuma
Birbahargunu Ada-m ben vermedim doktorun verdiği ilaçları sadece dulcosoft kullandım yan etkisi hiç olmadı 7. Gün kendisi yaptı çok çok fazla şekilde
hry410_ Benim oğluma da verdi doktor ama ben zeytinyağı kayısı suyu ile çözdüm sorunu duphalac vermeden önce karın ağrısı değilde karında sertlik yapabiliyomus diye duydum
Ada-m cennetlerim benim de denemediğim yöntem kalmadı kayısı erik her gün yiyo. Fitil koyunca yapıyo ama gaz da çıkarıyo . Kakasını ıkınsa bile ucunda çıkarıyo bırakıyo. 2 aydır çekiyorum 10 aylık şuan. Patates muz bile vermiyorum ama en son çare artık vericem bu şurubu :(
Birbahargunu cennetlerim ben dışarıdan çok müdahale etmek istemedim 7 gün bekledim ki yaptı en son ama benim çocuğumda huzursuzluk yoktu ondan da bekledim yani ikinip ikinip ağlasa fitil kullanırdım mutlaka. Dulcosoft bizde çok işe yaradı denemediyseniz tavsiye ederim