Adenkom Merhaba canım anneler kızımın dünden beri ateşi var doktora gittik tahlil istedi kanda wbc düşük çıkmış 3,5 yazıyor idrar tahlilinin sonucunu bekliyoruz göstermek için bilen var mıdır tehlikeli bir sonuç mu?