Hastaneye götürdüm parol ve klamoks verdiler ateşi çok yükseliyor engeksyon kapmış normal dediler peki ben 38.6 derecelik ateşi nasıl düsürebilirim zibinla yatırıyorum bez koyiyirum kafa bölgesi acayip ateşli koltuk altına koyuyorum bez ne etkili olabilir 2gundur böyle düşmüyor atesi