Ruvdem Kızlar bebeğimi çarşamba günü göz doktoruna götüreceğim. Yenidoğanda bakılmıştı sadece 8 buçuk aylık şu an neler yapıyorlar nasıl bakıyorlar duruyor mu bebekler bi bilgi verin bana . Normal göz doktoruna aldım randevuyu bebekler için ayrı yok sanırım . Damla falan damlatıyorlar mı ?
lilasmomy Ay aynı gün ben de göz doktoruna randevu almıştım ben de merak ediyorum, yenidoğanken bakıldı şimdi 6 aylık götüreyim dedim, bazısı 3-4 aylıkken götür diyor inşallah geç kalmamısızdır