alaismom fasulyenin cinsine göre değişir pişmesi. Ben çalı fasulyesi seviyorum onunda kartlamişlarini almam asla ince ince olanlarını seçerim. Önce soğanı sotelerim sonra salça, domates sos en son fasulyeyi koyarım hiç su koymadan kendi suyunu salmasını beklerim biraz salınca gerekirse üzerine sıcak su eklerim ve kısık ateşte yumuşayana kadar pişiririm dakika tutmam yumuşayınca iyice yemek özdeşlesince kapatırım. Bugüne kadar hiç sert kayış gibi olmadı. Kısık ateşte pişmesi ve önce kendi suyunu salması önemli