1105 Kızım suan 2 bucuk yaşında oğlumsa 1 aylık ikiside sezaryan ama ben çok kötü oldum. Doktorum doğumlarımın arası kısa oldugu için çok agrılı oldugunu söyledi. İki gündür biraz iyiyim aşırı şişti ameliyat yerim. 2.sezaryan beni mafetti. Ama evlatlarım iyiki varlar ❤️