Merhaba kızlar kızım 2 ay 16 günlük 37 günlükken emmeyi bıraktı. Ara ara göğsümü veriyorum almıyordu. Dün yine verdim ve iki göğsümüde 2 saat arayla çok güzel aktif bir şekilde emdi ve bi daha aldıramadım. Emmesi beni çok unutlandırdı. Sizler kaç aylıkken emmeye geri döndürdünüz nasıl oldu?