melamu Benim kızım 3. Ve 4. Aylarda sıkıntı yaşadik meme konusunda, sütü severdi ama ağlayarak emerdi kendini geri çekerdi ama gece defalarca uyanirdi emmek için vs sıkıntılı süreçlerdi. Yılbaşı gecesi ağlamıştım hatta artık bitti mi emzirme sürecim diye
Sonra bir plan yaptım, kızım kucağımda uyuyordu uyurken sürekli emzirdim boş memeyi sütüm azalmasin diye. Sütüm çoğaldı iyice böylece eksiği kapatmış oldum
Gece normalde 5 dk emip uyur ben süreyi uzattım iyice. Bir süre ayakta emzirdim. Yani bu süreçte memeden sogutmamak ve sütü azaltmamak önemli sabır gerekiyor. Şuan memeye aşık gerçekten hiç eskisinden eser yok. Sabırlı olun, mayisikken bol bol emzirin sevdirin tekrar
Bir süre yediğinize dikkat edin usutmeyin, gazi da minimuma indirin