Asyade biz de diyet açıyoruz uzun süredir. Ben yiyordum süt ürünleri fakat hastalandı enfeksiyon çıktı kanında kakasından da kan gelmeye başladı. Anlayamadık alerjiden mi başka şeyden mi. Benim oğlan da 8 ay 4 günlük. Egzama vs de olmadı aslında umarım geçmiştir. Bugün gideceğiz doktora bakalım.
Yarı hidrolizeye geçip ondan sonra mı normal mamaya geçtiniz nasıl oldu süreç.