emilia Kızlar eşimin tayini cıktı başka bir ile geldik, 15 inde maaş yatardı bugün yatmamış 17 sinde işe başlıyor. Bu ay maaş yatmıyor mu acaba?
Selennnnnn emilia Resmî tatil de olsa yatar devlet memuru nerde görülmüş resmi tatil sebebiyle yatmadığı ablam polis gece 00:00 da yattı maaşı
AA201207 emilia maaş almadan ilişik kesip ve yeni yere başlama yaptıysanız yatmıyor maaş aldıktan sonra ilişik kesip başlama yapmanız gerekiyordu
Umay_0606 Merhaba benim eşim jandarma bizde tayinciyiz göreve başladıktan 15gun sonra yatacak denmiş ama polisleri bilemem belki farklıdır
isimsizz123 Umay_0606 kimden duydunuz acaba biz ağustos 15de yatacak diye biliyoruz da keşke öyle bisey olsa
isimsizz123 Selennnnnn tayin dönemi olduğu için onların yatmamış olabilir @emilia haftasonuyla ilgili değil maalesef benim bildiğim kadarıyla askerlerde 1 ay maaş alinmiyo bi sonraki ay toplu alınıyor polislerde de aynıdır büyük ihtimalle
Umay_0606 isimsizz123 esim santralle konuştum her ayın 12si bodrolar yükleniyor ne kadar yatacağını öğrenmek icin aradim boyle soylediler dedi.
Fidelcee Siz eski çalistiginiz yerden alacaktiniz maasinizi ondan sonra ilisik kesecektiniz. Maaşlar yapılmadan önce ilişik kestiğiniz için bu ay yatmamıs . Agustosta 2 maaş birden alırsiniz .