3 ay önce sezeryan ile doğum yaptım lakin bebeğime tek bakıyorum eskiden her gün düzenli spor yapardım ve 38 bedendim 168 boy 55-60 kilo arası gider gelirdi kilom şuan 78 kiloyum hiç bir kıyafetim olmuyor kilo vermek istiyorum ama bebekle şuan bunu yapmıyorum spora odaklanıp spor yapamıyorum yapmaya kalksam bebem uyanıveriyo, yemek desen düzenli beslenemiyorum ne bulursam onu yiyorum bebeğime yetişebilmek için kendime özenemiyorum ve o kilomu giydiğim kıyafetlerimi çok özledim şuan da kıyafet bile almak istemiyorum ama kilo da veremiyorum benim gibi olup sonra kendinize vakit ayırıp ne zamana kilo verebilir duruma geldiniz var mı öneriniz kendimi aşırı salmış ve çirkin hissediyorum 😞 sırf bu yüzden oturup ağladıpım oluyor