ebru3457 benim yeğenlerim de öyleydi 4-5 yaşına kadar emdiler baş parmağı ama sonra bıraktılar. Benim kızda 2.aydan beri emiyor hatta baştaki her iki parmağı birden ağzına sokuyor, artık diş mi kaşıyor ek gıdaya mı hazırlanıyor anlayamadım herkes birsey söylüyor 😂 ben çekiyorum o geri sokuyor gülüyor 5 aylık