Kızlar merhaba.. 35 gün önce normal doğum yaptım. Dikişlerim düştü ama vajina girişinde kızarıklık ve hafif şişlik var. Bazen ağrı yapıyor Enfeksiyonum yok. Bu durumda olan var mı? Ne yapmak gerekiyor. Yardımcı olabilecek var mı. Korkudan doktora da gözükemiyorum