Kızlar sağdığım sütün bozulup bozulmadığını nasıl anlarım ? Bazen dolapta ki sütü ısıtınca kokusu değişik olabiliyor veya dışarda 22 derece oda sıcaklığında bekleyen süt ile ilk sağdığım sütün tadı ve kokusu aynı olmuyor bu konuda ne yapmam lazım ? Bebeğime bir zararı olur mu