Kızlar kafayı yemek üzereyim 2 buçuk aylık hamileyim hayatımda mantar nedir bilmiyordum 1 aydır çekiyorum doktorum 1 tane fitil verdi gyno diye onu sürekli kullanabilirsin diyo kullanıyorum geçiyor 2gun sonra tekrar tekrar ediyor çok yoruldum bütün hayatımı etkiledi resmen afedersiniz aşırı kuruluk kaşıntı başına gelen varmi nasıl kurtuldunuz 😭😭😭