1 ay oldu sezeryan oldum gün geçtikçe göbeğim normale döndükçe daha çok kararıyomuş gibi hissediyorum. İnşallah böyle kalmaz geçer. Anneme sormuştum normal bir durum korkma kimi insanın yüzünde vücudunun her yerinde olur bu kararma dedi ama zamanla düzeliyor demişti bunu duyunca rahatladım.