Ben tuvalet eğitimine başladım ve çok güzel ilerledik gel gelelim kakaya omu yapmadı 3 gün üçüncü gün taş gibi yaptı sanırım canı da yandı uğraştı çünkü karnını falan tuttu boxerina yaptı ikinciye bir daha yaptı ama şimdi korktu çocuk bir haftadır sürekli ağlıyor kakası için her kaka hissettiğinde aynı şey olcak sanıyor ağlıyor karnını tutuyor kucaktan inmiyor bez istemiyor ne yapcam bilemedim nasıl unutturdunuz ben konuşarak anlattım kitaplar oyunlar yok netten yaptı çocuk psikolojisi bozuldu resmen