serra0 Boyatan varmı bir zararını gördünüz mü veya doktorunuz ne dedi bu konuda? Saçlarımı tamamen boyatmak istiyorum ama emzirmede yapılıyor mu bilmiyorum, bebeğim çok fazla emmiyor bu arada mama ağırlıklı besleniyor
neanladinyurdagull serra0 kuaför teyzem var yanında da çalıştım bi süre.İlk 6 ay kadar dipten boya önermiyoruz.Bitkisel boyalar var ama onlardada bulunan madde pek sağlıklı değil.İllaha boyaticam derseniz bitkisel boya alın derim normal boyadan kansarojen maddesi daha az
Kubradt @“serra0” ombre yaptırmıştım bebeğim 10 aylıktı. Herhangi bir zarar görmedim. Aslında daha erken de ombre yaptırabilirdim çocuğun doğumgününe yakın olsun istedim. Dipler çok gelmesin diye.