Kışın yatağımızda reflü yatağını ortamıza koyup yatırıyorduk. Ama şimdi salonda klima var diye kanepede yanımda yatıyor. Uyumamakta direnirse anakucağında sallanarak uyuyor. Artık düzeni olsun istiyorum. Beşiği var fakat orada asla yatmıyor. Sizin çocuğununuz nerede yatıyor ?