Sapsikanne Merhaba. Oğlum iki buçuk yaşında. Dün başakşehirdeki bir oyun evine gittik çok sevdi. Böyle kapalı açık oyun alanı olan bildiğiniz kafe var mı şimdiden teşekkürler