Doğumdan beri kolik ve meme reddi yaşadığım bir bebeğim var
Sürekli sağım yaparak besliyorum,sütüm bembeyazdı dün gece sağım yaptım yarım saat-1 saat nargile içtim, sigarayı nargileyi alkolü çok kullanırdım,gebelik sebebiyle bırakmıştım
Fakat bebeğime tek bakıyorum ve çok ciddi bunalımdaydım bir kaçamak yapayım dedim,aradan 1 yıl geçtiği için midir niyeyse (bebeğim 3 buçuk aylık) gece mide bulantısı baş dönmesi vs şikayetiyle acile gitmem gerekti,serum takıldı vs
Sütümü 10 saat boyunca sağmadım mama verdim internette 3 saat yeterli yazmasına rağmen,şimdi sağım yaptım şeffaf çok açık beyaz olmuş
Çocuğa zararlı mıdır çok pişman oldum bilgili biri yönlendirebilir mi ?