meyra9 Kızlar ben saçlarımı omuz hizamda kestirmeyi düşünüyorum (küt değil bi tık uzun) malum sıcaklar ama tesettürlüyüm saçlarımı toplayıp şalımı nasıl yapacağım, yapabilir miyim?
aslhnkrts meyra9 bence omuzdan 5 parmak aşagıdsn kesin yani bağlanma kısmını saçı kesen ayarlanabilir. Benim saçım bu dediğim aralıkta toplanıyo da hiç sıkıntı yaşamadım
Deletedmom_216 meyra9 benim tam omuzlarimda yani kol var ya onun vucudumla birlestigi yerde altlardan cikiyo maalesef 🤷🏻♀️
myarenb meyra9 benim baya kısa ense hizasında hatta düşük toplayıp düşük topuz yapıyorum topuz tokasıyla
hilaleyli meyra9 benimki şuan öyle ve gayet güzel bağlanıyor saçınızı bağlayıp da kesebilirsiniz gayet güzel oluyor
lolitam meyra9 bende kestim ama bağlanacak şekilde kestim önce bir deneyin bağlayın o şekilde ölçün kesin yoksa bu sıcakta ensenizde kısa saçla çekilmez
bittercikolata__ meyra9 bence omuzdan biraz daha uzun kestirin değilse her yerden çıkabilir saçlarınız
onefinemom meyra9 ben kulağımda kestirsem de yapılıyor topuz gayet ya, topuz tokası kullanılıyorum. Onlar varken isterse saçınız olmasın 🥺
simseklivekalpli meyra9 ben kulak hizamda kestim geçen sene direkt boneyi taktım, zaten topuz da yapmadıgım için çok rahat olmuştu.
cemilolabilirmi meyra9 ben çok daha kısa da kullandım bağlanıyorsa bone tutar merak etmeyin. Ama topuzu küçük olur ben zaten büyük olmasını sevmediğim için sorun etmedim.
sezer2022 meyra9 doğumdan sonra 5 numara kestirmiştim 🙈 neredeyse keldi kafam, topuzlu bone kullanmıştım
annesininbebisi Ben iki kere çok kısa kestirdim en uzun tel 10 cm falandı. Bakımı çok rahat oluyor ama topuz yapması zor oluyor biraz.
Zeliff meyra9 omuz hizasında olduğunda toplanır yani benimki toplanıyordu. Kötü görünmesin diye kendinden topuzlu boneler var üzerine onu takabilirsiniz. Bone topuzu büyük duruyordu ben biraz kırpmıştım kendime göre.
ElisaMom_ meyra9 ben dün kulağımin iki parmak altında kestim toplanabilir bı şekilde fakat altlardan çıkıyor onuda dert etmiyorum bone topuz tokasiyla halledebildigim için sorun yaşamıyorum