neolmusyaani bi şey diyeyim mi benimki de stres yaptığında falan emiyor bu aralar arttırdı ama galiba ilk defa azı dişi çıkarıyor çünkü geceleri de ağlayarak uyanıyor herkes diştendir diyor. Hiç kendi suçlama, benim hamileliğim tamamen sorunsuz ve çok rahat geçti. Stres olmadım, çok şükür kötü bi şeye üzülmedim, mide bulantım bile olmadı bak. Ama elini emiyor:) Yani seninle alakası yok, benim sütüm 7 aylıkken bitti sebepsiz yere. Çocuk doktoruna anne memesinden erken ayrıldığı için mi elini emiyor dedim (çünkü suçlu hissettim kendimi), seninle hiç alakası yok öyle bi şey olmaz merak etme dedi. 2 yaşına kadar normal ama bıraktırmaya çalış dedi sadece