kızlar 86 kg öyle diyete başladım 36 kg yağ vardı şu an 13 kg yağı kaldı kilom 60 ve ben 57 58’e kadar düşeceğim ideal kilom 65’te ben 60’a düştüm ideal yorum da 18’de ben 13’e düşürdüm şimdi onlara kadar düşürürceğim asıl sorum şu bu kadar kilo vermişken idealin de altına inmişken tekrardan kilo alır mıyım herkes de bu algı var psikolojim çok kötü etkilendi verdikçe kilo veresim geliyor üç ila altı ay arasında korursan bir daha almazsın diyorlar bu doğru mu bir de diyetisyenleriniz koruma listesi verdi mi veya korumaya ne kadar süre yaptınız sonradan kilo aldınız mı fikirleriniz benim için çok önemli bilgileriniz