Cunda adasında balık yedik, sarımsaklıda denize girdik dondurma yedikk tostçular çarşısında tost yedik değirmen köydü sanırkm oraya da gittik şeytan tepesine de çıktık başka ne yapılır bide eşimle ben yemek yemeyi yeni lezzetler tatmaya bayılırız neyi mutlaka yemeliyiz şimdiden teşekkür ediyorum 💖💖