dertlikaval siz bilirsiniz ilerde bıraktırmak daha zor gerçekten. Ben oğluma emzik vermedim. Aşırı ağlayan bebekti gören derdi emzik ver ağlamasın derdim gerek yok ağlar susar bide emziğe alışmasın diye. Kızım da çok zorlandım çünkü zorla bıraktı. Görümcemin kızı da öyle ağlıyor diye çocuk 4 yaşına geldi emzikle geziyor. Uyuyor uyanıyor emzik ağzında sürekli