Denizoglum Bebeğim 3 aylık oldu 17 gunlukken mamaya basladik tek gogsum yetmiyordu çunku ama 1 haftadir biberonu emmek istemiyor neden emmek istemiyor olabilir?
Klc-tgba Benim oğlum da biberonu almıyor başta emiyordu sonra vermedim unutmuş aventin biberonunu alıcam herkes çok memnun biberonu değiştirin yada mamayı istemiyordur
Denizoglum 3 aydir sma kullaniyorm hero baby de verdim onu da iciyordu artik 2 sini de icmyor uyurken icirdm icirdm ya da kandira kandira iciriyorm meme emerken cikariyorm biberonu veriyorum fark edince cikariyor tekrar memeyi veriyorm :(
Rodin124 Denizoglum kuzum anne kokusu ve anne sütünün tadını anladı onun için istemiyor kızımda öyle yapıyordu ağlıyordu meme istiyordu ve suçluluk duygusu oluyordu bende keşke sütüm yetseydi çocuğa işkence çektiriyorum diye damla damla geldi hep kendiliğinden düzeliyor kızım suan 11 aylık mamasını seviyor
Denizoglum Klc-tgba bebedorun var medelanin var bi tane daha var ismini unuttum ama bildigimiz normal biberonlar
Klc-tgba Denizoglum bende böyle bir post açmıştım ama mamajo bide Philips aventin biberonunu önerdiler %95de memnunlardı
Klc-tgba Denizoglum oğlum sadece anne sütü alıyor ek gıdaya geçmedi 3aylık ben 6.aydan sonra ek gıda döneminde biberona ihtiyacım olur diye Philips aventin biberonunu alıcam alışverişe gittiğim zaman bakalım tutucak mı
Klc-tgba Denizoglum evet ben baştan beri emzik veriyorum ilk başlar hemen ağzından düşebilir tutamaya bilir ama vazgeçme onu illaki emer
Rodin124 Denizoglum ha birde benimde denemediğim emzik kalmadı bebedorun damaksızlarını aldı bi dene istersen
Denizoglum Klc-tgba ne yaptiysam alistiramadim :( bi alissa cok zor bi bebek dogru duzgun uyumuyor surekli memede durmk istiyor yanimizda yatiyor emerek uyuyor besiginde yatmiyor emzige alistirsam bu kadar zorlanmicam ama alismiyor
Denizoglum Klc-tgba aynen bakmistim fiyatlarina da bu aralar alamam biraz maddi durumdan skışığız ama bi dahaki aya insallah
Denizoglum Klc-tgba bi emzik var philips avent soothie die cogu bebek tutuyormus onu alanlarin hepsi memnun en son cagre onu alicam o da ikilisi 68 tl idi zam gelmedi ise 😀
Minnikim Denizoglum ben de soft air aldim tutmayan cocuk tutmuyor kusacak gibi yapiyor bosuna para verdim bi kere bile kullanmadi
Denizoglum Rodin124 yani artik tat alma duyusu gelistigi icin mi almiyordur? Diger gogsumu de sagip veriyorum ama onu da icmek istemiyor :(