Bebeğim doğduktan sonra onun için çok cirpindim elimden gelini yaptım. Şuan 1,5 yaşında. Aynaya baktığımda yaslandigimi farkettim. Hiç kendime bakmamisim. Bu şekilde olmaz ki. Bn hasta olursam bebegime hiç bakamam. bu yüzden önce kendimi onarmam lazım.