Merhabalar anneler. Kızım 17 aylık Biz 2 hafta öncesi kusma ishalimiz vardı ilaçla normale döndü bir hafta geçti tekrar başladı antibiyotik başlandı sonra yine 5 gün iyiydi şimdi yine kusma iştahsızlık ve ishali var kızlar ne önerirsiniz başına gelen var mı çok çaresiz kaldım nasıl beslicem çok iştahsız ilk bebeğim çok endişeliyim kilo kaybı var biraz bilgisi önerisi olan var mı lütfen🙏🏼