Arkadaşlar dört buçuk aylık bebeğim var normalde yüz üstü durduğu zaman ellerinden destek alıp kafasını kaldırirdi yeni yeni dönmeyi öğrendi ve yatırır yatırmaz hemen yüz üstü dönüyor ancak ellerinden destek almıyor ve ağırlığını göğsüne verip kollarını yana açıyor o yüzden de kafasını kaldıramıyo ve yüz üstü döndükten 15 saniye sonra ağlamaya başlıyo ben ellerini altına koyuyorum ancak yine yana götürüyo bu yüzden de yüz üstü fazla duramiyo normalde böyle yapmazdı bilgisi olan var mı