Benim oğlan dört yaşında hala geceleri kaçırıyor , nerdeyse hergun. Açıkçası ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Gece uyandırmıyorum . Kılotlu bez gıydırıp yatırıyorum . Uyandırmaya çalışınca kızıyor . Bende bılmıyorum gece ıcın ne yapmam gerektiğini. Nasıl alıştırılıyor onlar kendılerı mı zamanla tutmayı öğreniyorlar?