Kızlar bebeğim 34gunluk emzige çok karsiydim fakat uykuya gecislerimiz çok zor sürekli emerek uyumak ustiyo beni emzik yaptı neyse dedim bı emzik alıyım sadece uyurken veririm diye düşündüm ama tutmadı neyse zar zor tutturdum ama çok ememiyor düşüyor ağzından düşünce de uyanıyor kafayı yicem sabah 8den beri (şuan 11.30) onla uğraşıyorum ne yapmam lazım