Melisa_ Herkeze gunaydin..adetim 3 gün gecikti bi belirti de yok nabcam bilmiyorum acaba yaz ayında sıcakta normal midir ?
atam1938 Melisa_ 10 gün gecikmeye kadar normal diye biliyorum benim bazen döngüm 40 buluyor düzensiz beslenme bazen emzirmeden kaynaklı çeşitli sebepler ama adet olmayıp ağrınız varsa bence bir doktora görünün derim
crybaby Melisa_ kekik çayını tavsiye derim hemen söktürüyor akşamına ama gebelik şüpheniz varsa içmeyin