Kalimbanne Ayağı kaydı düştü 4,5 yaşında.. öğle uykusu uyuyor hala kac saat uyutmasam olur. Bildiğimi unuttum. Öğle uykusuna hiç mi yatirmayim. Kusma, göz kayması yok. Canı çok acıdı fazlaca ağladı. 9:50 10 civarı düştü.
Eslemfeyza Kalimbanne benim bebeğim de bugün yataktan düştü 7 aylık hastaneye götürdüm doktor uyutman da sakınca yok 2 saatte bir uyandırıp kontrol et dedi sadece
ikiaslanannesi ikiaslanannesi bu arada halen gündüz uykusu uyuduguna şaşırdım. Ben Doktora sorduğumda 3 yaşından sonra artık gündüz uykusu olmasın demişti 🤷🏼♀️
myarenb ikiaslanannesi görünce yanıt vermek istedim. bu tamamen çocukla alakalı bence. etrafımdaki coğu cocuk 2,5 yaşında bıraktı ama benim kızım 4 yaş 1 aylık hâla 2-2,5 saat uyuyor günde uyumazsa çok sıkıntı oluyor kendine gelemiyor mesela bence 2 yaş bırakmak için normalse 4 yaşta uyuması da normal ☺️
Duyulurum ikiaslanannesi yetişkinlerin bile bazen ihtiyacı oluyor öğle uykusuna:) benim de 4 yaşında oğlum var iki saat uyuyor öğle uykusunu. Hem o dinleniyor hem ben.
ikiaslanannesi myarenb benimki 21 aylık ve 3 yaşında biraktiririm diye düşünüyordum ama bırakmam ya ikimiz için de iyi olur uyumasi
ikiaslanannesi Duyulurum ne güzel valla bnde 3 yaşında kesecektim uykusunu. Şuan 21 aylık gündüz 3 saat falan uyuyor
Kalimbanne ikiaslanannesi LadyGaddar lAmMelodi Duyulurum içim rahat etmedi doktora geldik sağolun kizlar
myarenb ikiaslanannesi kesinlikle ben çok rahat ediyorum uyuduğu için bende dinleniyorum hatta 2-3 ay öncesine kadar bende onunla uyuyordum 😂