Kızlar 8 günlük anneyim 39+1 le sezaryan oldum ve kızım öykü asyama kavuştum yatağa yatar yatmaz duayla yatıyorum ama daha 5 dk geçmeden uykuya dalıp korkuyorum uykuda bağırıyorum eşimi durtukledigimi hissediyorum ama o öyle bisi yapmadığım oyluyor cirpiniyorum adeta uykuda üzerine ağırlık biniyor ve her gece sizlerde olam var mı ne yapmam gerekiyor