Evin heryeri nerdeyse çiş kokucak hasta olucaz. 3 yaşında kaç gündür öğrenemedi sürekli soruyorum. Lazımlık aldım. Yok arkadaş yok çok yorgunum nasıl yapicam kaç günde öğrenicek. Akşam altını bağlıyorum . Bugün bezine çiş yapmamıştı gece sabah 7 de bezi çıkarıyorum. Ay Allah aşkına nasıl yapicam yardim edin hiç birşey aklıma gelmiyor .