Merhaba sevgili anneler
Bebeğim şuan 1 ay 4 günlük oldu. İlk başta bilmediğimiz için sağlık ocağının verdiği d vitaminini kullanıyorduk ve bebeğimde aşırı huzursuzluk uyumama ve gaz problemi oldu. Biz kolik olduğunu bile düşünmüştük çünkü hiç susmadan bütün gün ağlıyordu. D vitaminini bırakınca tüm sorunlar ortadan kaybolmuştu. Sonrasında herkesin tavsiyesi üzerine ocean marka d vitaminine başladık fakat tüm sorunlar tekrar başladı bebeğim bütün gün hiç susmadan ağlıyor uyumuyor. Artık ağlamaktan yorgun düşüp gece bir kaç saat uyuyor. Sizce komple d vitamini kullanmayı bıraksam sorun olur mu yoksa bir kaç gün daha dayansam alışır mı?
Not: Vitamini sabah saat 6-7 gibi veriyorum