adeninannesi06 8 aylık olcak kızım bir sn içinde arabadan düştü kafası kızardı hastaneye gittik sorun yok çok şükür ama vicdan azabı çekiyorum ona baktıkça düşüş anı gözümün önünden gitmiyor kahroluyorum 😢
ilenalemin adeninannesi06 benim bir buçuk aylıkken düştü.bşr hafta oluyor.hala vicdan azabı çekiyorum ama onlar gerçekten çok korunaklı ve güçlüler maşallah hiç bişey olması ama insna üzülüyor geçmiş olsun
limonzeytinmom adeninannesi06 kemersiz asla oturmayın asla. Benım 7 aylık kızım var nasıl biliyor musun Allahım bir orda bir burda 2 basamaklı tabureye cıkmaya calısıyor gidiyor gelıyor ona. Düşüyor gene düşüyor gene. Cok hareketliler tam hareket zamanları en ufak bişey dikkatlerini cekip onun peşine gidebiliyorlar.kemersiz asla gezdirmeyi yer yakın ben bakıyorum VS demeyin aman aman 🥴 Çok geçmiş olsun