aslında 12 yıldır panik hastasıyım ama her zaman vurmazdı aralarda ama son 1.5 aydır beni çok zorluyor. İçim boşalıyor soğuk soğuk terliyorum titriyorum artık hayatımın akışı değişti. Heran tutucakmış modunda yaşamaktan bunaldım. 3 kardılojoye gittim gögsüm sıkısıyor kalp atışım hızlanıyor diye hıcbıseyın yok dedi çok şükür ama günlük hayatımda artık yormaya başladı