Selam arkadaşlar..💖
Size içimi boşaltmak istiyorum beni anlayan bir çok anne olacağını düşünüyorum..
Kızım 20 aylık ve artık emzirmeyi sonlandırmak istiyorum fakat zorla değil ağlatarak üzerek değil de şefkatle hareket etmek istiyorum.
Emzirmeyi sonlandırmak istememin nedeni henüz kızım mama sandalyesine bir kere oturup normal bir bebek gibi yemek yemedi sürekli meme meme diye ağlıyor .
Gece uykuları sürekli bölünüyor ,yeme içme yok ..
Yemeğe alışmamasının nedeni alerji sürecinden geçtik 1 sene çoklu besin alerjimiz vardı şükür gıda yüklemelerimizi yaptık bu sefer ek gıda da geç kaldık ..😓
Düşünüyorum emzirmeyi nasıl sonlandıracağım çok üzülür mu ben nasıl dayanacağım ağladı zaman ,yemek yemeye nasıl alıştıracağım ..
Benim gibi bu yoldan geçen bir çok anne vardır sizinde önerilerinizi almak istiyorum.💖