[silindi] mehmeterenn Kesinlikle gerekli. Ben o zamana kadar aldırmadığım için pişmanım. Meğersem oğlum nötropenik hastaymış. Şu an her ayım ya da her haftam hastanede geçiyor sebebini bulmak için .
ikibaloglanannesi 6.ay da 9.ayda ve 12.ayda aldırmıştık Ağustosta 18 aylık oluyor yine alınacak. Gerekli tabiki de.