nurcankkc benim kızım da 37+4 te doğdu 35 haftayla uyumlu ciğerleri dolu doluydu yogunbakimda aldılar iyi diye 2 saat sonra bana getirdiler saçma sapan bir hastane ondetayi vermeyecem sonra biz başka bir yere götürdük 1 hafta yattı solunum sıkıntısından entube olmadı ama kuvozici oksijen alıyordu toparladı çok şükür ,bebekler çabuk toparliyorlar sadece dua edin sütünüzü sağın ona göre götürün onun ihtiyacı olan şeyler bunlar