Kızlar hepinize günaydın öncelikle bebeğimin midesini üşüttüğünü düşünüyorum bugün sağlık ocakları da kapalı ne yapacağımı bilemediğim için hiç başıma da gelmedi o yüzden size sormak istedim mide üşütmesi olduğunu nasıl anlayabilirim ve nasıl geçirebilirim bebeğim de kusma var yediklerini hazmedememiş birazcık da ateşi var bütün gece hiç uyumadı ama uykusu da var yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler ☺️🥺